FANDOM

Plantilla:Luchador/a

Bonnie Maxon Gray (Maxon de soltera; nacida el 10 de Septiembre de 1981) es una luchadora profesional retirada Americana, mejor conocida bajo el nombre de ring Rain. Ella anteriormente se asoció con Lacey para formar The Minnesota Home-Wrecking Crew (un juego en el nombre de los Minnesota Wrecking Crew), pero tras el retiro de Lacey, se asoció con la luchadora Británica Jetta para formar The International Home Wrecking Crew. Rain también fue la primer Shine Champion.

Carrera como luchadora profesional

Principios de su carrera

.

Shimmer Women Athletes (2005–2009)

.

.

Total Nonstop Action Wrestling (2007–2008)

.

.

Asistencia, Asesoría y Administración (2009–2010)

Leer más: La Legión Extranjera

.

Wrestlicious (2009–2010)

.

Women Superstars Uncensored (2009–2012)

.

.

.

.

Shine Wrestling (2012–2014)

Leer más: Valkyrie

Rain hizo su debut for new women's wrestling promotion Shine Wrestling, stylized as SHINE, on July 20 in Ybor City, Florida where she defeated Nikki Roxx. At the next event on August 17, Rain continued her winning streak by defeating Santana Garrett. Rain competed in the main event of Shine 3 against Jazz on September 21 where she suffered her first defeat. At Shine 4 on October 19, Rain defeated Christina Von Eerie and later that night she would cost Jazz her match in the main event. That led to Shine 5 on November 16 where Rain teamed up with Mercedes Martinez in a losing effort against Jazz and Amazing Kong. During that match, Rain suffered a broken wrist.

At Shine 6 on January 11, 2013, Rain did not compete due to injury but interfered in the main event, costing Amazing Kong her match against Mercedes Martinez. After the match, Rain formed her new group called The Valkyrie consisting of herself, Ivelisse Velez, Allysin Kay, Taylor Made, and April Hunter.

On February 5, 2013, Rain officially announced that she would retire from wrestling at the end of the year. On February 22, Rain headlined Shine 7 with a DQ victory over Amazing Kong. At Shine 8 in March, Rain led the Valkyrie to victory in an eight woman tag team match. Shine announced a tournament to crown its first champion and Rain defeated Angelina Love to advance to the tournament. On July 12, Rain first defeated LuFisto in the first round, then Jessicka Havok in the semifinals and finally Mia Yim in the finals to win the tournament and become the inaugural Shine Champion. On December 13, Rain successfully defended her title against Amazing Kong in what was billed as her retirement match. However, after the match, she announced that she was not retiring after all and would continue to defend the title in 2014. On January 24, Rain lost the Shine Championship to Valkyrie stablemate Ivelisse Vélez, who was post-match kicked out of the stable. Following the loss, Rain officially retired from wrestling.

Otra media

De acuerdo con la película Unscarred, Maxon es la ex novia del luchador profesional retirado Nick Mondo.

En 2007, ella (junto con Lacey, O.D.B., SoCal Val, Daffney, y otras luchadoras independientes) se unieron al sitio web Wrestling Vixxxens.

Vida personal

En la actualidad trabaja en una escuela con un trabajo a tiempo completo, pero todavía se encuentra a tiempo participar en la lucha libre en shows independientes. Por su propia admisión en su sitio de Yahoo Groups, Rain dice que es vegetariana. Ella es también bastante amante de los perro ya que tanto en su grupo de Yahoo y MySpace, varios elementos de las páginas tienen fotos de ella junto con un Dobermann llamado Jordan y un nuevo cachorro llamado Collin, que es un barro amasado que fue recientemente adoptada. En el pasado, Maxon también tenía tres hurones nombrados Que, Tye, y Butthead.

Cuando no está luchando, le gusta salir con sus amigos y salir a comer en sus restaurantes favoritos. En consonancia con su vegetarianismo, se le recomendó uno de sus restaurantes favoritos, Babani's, un restaurante kurdo en St. Paul, a una de sus fans en su sitio.

Maxon está casada con el también luchador profesional Christopher Francis Gray, mejor conocido como Chris Gray.

En lucha

Campeonatos y logros

Leer más

Referencias

Enlaces externos

También en FANDOM

Wiki al azar